Igår + Idag

Igår var jag med pappa på stan och jag köpte två assnygga t-shirts, hihi. Sedan köpte vi milkshakes från McDonalds och satte oss på en bänk i solen, it was awesome. Fast två killar hade parkerat sina cyklar framför bänken vi satt på och när dom kom för att låsa upp cyklarna råkade den ena killen välta sin cykel RAKT PÅ MIG där jag satt med min milkshake. Fick styret rakt på revbenen och resten på benet och ba UGHHHH. Haha men det gick väl braaa ändå. Oh, var inne på Åhlens och kollade efter kjolen för femtioelfte gången men ney ney dom ska bara ha den i Medium och Large och dom ska inte beställa in någon Small. Mhm.
På kvällen fick jag veta att pappa beställt L'oréal Nature Douceur D'huiles Schampo till mig! ÅÅHH GLAD. Det innehåller typ bara naturliga saker och är asbra för håret <3



Idag så var jag i skolan och fick veta att jag klarat G i spanskan! WOOO! Är fett glad, var inte säker på att jag skulle få det. Men Jag fick G på alla delar av nationella provet utom muntliga som jag fick VG på (!!!) Jag är bäst osv. Efter skolan gick jag in på H&M för att kolla en sista gång om dom hade något jag kunde ha på mig på avslutningen, det hade dom inte men jag hittade något annat helt WÜNDERBART. Denna:

Nu ska jag käka och sedan ska jag iväg till min brorsas avslutningsgrej. Puh.


Kommentarer
Postat av: J

Hahaha vafan ;$$ Insåg bara nu att det var en bakgrund av ditt rum! :$



Fan vad snygg t shirt xD <3 :$$



Och är jätteglad för dig min underbaring :*



My lil hottie <3

2010-06-07 @ 16:56:33
Postat av: RANDOM

SJUKT KÄR I DIG :$

2010-06-09 @ 04:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas inte för andra)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0