SÅ SANT SÅ

HAHAH. Hittade detta som ett svar på "20 Anledningar att dejta en hästjej" (som jag alltid stört mig på)
Och ja, jag är ju fotbollstjej i grunden så..

20 anledningar att dejta en fotbollstjej

1) Vi har många hastigheter och kan många olika positioner
2) Vi har på oss KORTA byxor
3) Vi gillar att bli smutsiga
4) Vi vet hur man kör hårt
5) Vi gör alltid vårt bästa
6) Vi älskar att ha kontrollen
7) Vi är tuffa
8) Vi vet hur vi ska behandla bollar
9) Vi kommer igång lätt
10) Vi är alltid redo
11) Vi gillar det hårt
12) Vi har mycket muskler
13) Vi har bra kondition som hjälper oss att klara alla olika positioner
14) Vi gillar att vara många
15) Vi bryr oss inte om vi blir ner kastade vilt omkring
16) Vi bryr oss inte om någon hoppar på oss, vi kör bara vidare
17) Vi tycker att de snabba och uthålliga är de roligaste
18) Vi kan lyda, även vara busiga
19) Vi jagar alltid efter boll
20) Om vi ramlar så hoppar vi upp igen och kör på

Kommentarer
Postat av: Jimmy

SÖÖÖTUNGE :$$



Kom hit så kan jag visa dig hru man kör hårt och kasta dig vilt omkring <33

2010-05-24 @ 18:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas inte för andra)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0