You look like I need another drink

Idag gick jag till skolan utan foundation frivilligt för första gången på typ två år! Hade dålig hud när jag var mindre och komplexen för det har suttit kvar trots att min hud blivit helt okej, men nu börjar komplexen släppa lite. För några månader sedan hade jag knappt kunna tänka mig att gå till skolan utan foundation, BUT NOW I DID IT, utan att känna mig som ett missfoster.

Började käka Silica idag, fyra om dagen, och jag tycker att ETT piller om dagen är svårt att komma ihåg, nu har jag FEM! Bah.

Anyway, bara en och en halv vecka kvar till sommarlovet, sen är det jag och Jimmy! Längtar som fan, andra sommaren tillsammans. It's gonna be awesome <3

Kommentarer
Postat av: J

Inte bra att ta mer än 3 piller per dagen baby :<

Finns bi-effekter som inte är så bra...



Men du är fan sötaste, och du ska inte ha komplex för ditt utseende xD Min snyggaste sak <3



Andra sommaren, fjärde, tioende, hundrade, oändligt många mer, älskar dig min underbaraste. <3

2010-06-01 @ 02:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas inte för andra)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0