Zebrakjol

Var på Åhlens idag, skulle köpa DKNY-parfymen men den hade sålt slut, åååhhh.
Hittade i alla fall en sjuukt snygg kjol! Dom hade ingen bild på den på Åhlens hemsida (vad jag kunde hitta) så jag tog två randombilder från google på hur den ungefär såg ut! Den är zebramönstrad och går upp till typ midjan, men jag skulle ha haft den med typ ett svart linne/t-shirt över så den ser ut som på den högra bilden. Dock fanns den bara i M/L och jag skulle behöva en S, sååå... bara att hoppas att dom tar in en nästa vecka.



Kommentarer
Postat av: J

Den var snygg gulligaste <3



Zebra brukar oftast inte vara min smak tbh.. Men gillade denna :* <3



Pos pos ily.

2010-05-29 @ 06:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-mail: (visas inte för andra)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0